söndag 11 mars 2012

Frukost

Jag läser andra bloggar än min egen, faktiskt.
De brukar visa fina frukostbilder.
"Finfrukost"
"Lördagsfrukost"
"Morgonenergi"
Fina frukostar med fina bilder.
Jag vet inte hur de gör, men inte äter de då frukost med tre yviga barn. Och inte försöker de trycka i sig själva och sina barn maten för att hinna med sitt fullspäckade schema.
Nej de lägger ner tid och möda på sin mat och inte nog med det, sedan tar de lugnt och fint upp kameran och FOTAR hela skiten, såklart med en väl balanserad bild också.
(Gärna med fluff fluff och lull lull i bakgrunden.) (Ja herregud vi får absolut inte glömma att ställa lite färska blommor i bakgrunden.)

JAG skulle vara evigt tacksam om jag åtminstone kom ifrån frukosten med rena kläder och helst utan att skrikit mig fördärvad på mina ungar. DET skulle det vara "finfrukost" med "morgonenergi" för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar