söndag 13 mars 2011

Dagens önskan!

Tack ni trogna som fortfarande kikar in här!
Jag har inte så mycket kraft och ork att författa inlägg, när det för ovanlighetens skull blir tid över, men det finns egentligen så mycket som ligger därinunder och bubblar och vill ut.

Den här tanken ville ut idag:
Våga vara stolt och nöjd.

Jag skulle så gärna önska det åt alla: Våga vara stolt och nöjd. Det är absolut INGEN som tjänar på att vi förminskar oss själv. Absolut ingen.
Jag skull så gärna önska det åt mig själv också, att faktiskt, helt och fullt ut, våga vara stolt och nöjd!

En sak som jag verkligen är stolt och nöjd över, är att jag för fyra år sedan, på dagen, födde en fantastiskt fin och god och alldeles underbar pojke!
Det var mycket mycket bra gjort av mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar