lördag 2 juli 2011

Bästelördag!

Vi har världens bästa lördag.
Vi är så sociala så vi nästan svimmar, och då trivs fru Bejkon.
Mina söner frotterar sig i söta tjejer idag och vi med deras föräldrar.
Först premiärbesök av I, med förmiddagsfika och lunch och snart grillmiddag med nästa familj.
Nu har vi dessutom en liten lucka emellan och då bloggar jag, och dricker vin.
Eftersom vi tokstädade hela morgonen kan jag alltså med gott samvete bara luta mig tillbaka och njuta.
Hallåhurhärligtärintedetdå!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Vad jag gillar din blogg vännen. Du skriver så vackert.

    Måste nog skaffa internet hemma... så jag kan läsa varje dag.

    Puss och kram och du... orkar man inte simma så är det inte fegt att ta på sig flytvästen. Det har alla rätt till. Och de smarta använder den.
    Eller hur ?! ;) Kramisar!/Chatrine

    SvaraRadera