måndag 7 februari 2011

Ack och pust...

... nu börjar det brännas.
Vi jobbar dygnet runt. På lördag skall det vara färdigt.

Jag jobbar, min kollega K jobbar, min man jobbar och en massa andra fantastiska människor jobbar.
Idag har min fantastiske svåger varit här och jobbat.

Det är så härligt, för då får jag mysa med min alldeles egna systerdotter. Finlisan.
Jag märker att det finns enorma fördelar med att bo i samma stad som sin familj. Jag kan förvisso sörja det vi lämnat bakom oss, men jag är förbaskat glad över det vi har nu. Att få vara nära och få vara vardag. Det är fantastiskt!

Jag trodde det knappast, men; Sundsvall, jag har börjat landa. Jag bor här. Du är min stad.
Nu är nästa steg att ta dig med storm. Att ta er med storm. För det vill jag ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar