söndag 13 februari 2011

Uppdatering.

Cafeét är inpyrt av kakdoft.
Här hemma har min stackars herr Bejkon fått tampas själv med dammtussarna och råttmonstren.

Lille fine E tycker att det är konstigt att hemma inte riktigt är hemma längre. Man kan ju liksom inte ställa fram frukostbuffén på sitt eget bord, men det är ju så vi brukar äta frukost!?

M har hängt upp en flagga så att folk skall hitta hit. Cafe står det, men det är mest F:et som syns, har han konstaterat. Man får läsa nära.

Bebis Bejkon älskar allt som är nytt, han lever helt och fullt efter måttot; ju fler saker att pilla på desto härligare.

Jag är så trött att jag höll på att somna i soffan redan för en timme sedan. Jag blev uppkörd av herr B, som sedan själv föll till föga och slocknade däruti. Nu ligger han i sängen och snusar och jag ilar dit jag med. Oh ljuva nattsömn, jag minns knappt vem du är längre men jag längtar oändligt och passionerat efter dig!
Allt gott!
/Mamma B(ulle :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar