onsdag 8 juni 2011

Obs: Viktigt inslag i era liv!

Jag tror att jag har en viktig uppgift med den här bloggen.
Ett slags "mission".
Jag tror att ni, när ni läser om mitt fullkomligt kaosartade liv, måste känna er otroligt ordningsamma och strukturerade, ja smått nöjda över era liv.
(Jag skulle också vilja känna så, men jag börjar ana att det är en total utopi.)
Så; varsågoda. Jag gör det för er.
Alla förvirrade lämningar, absurda klädlådor, stormiga känslosvall och evinnerliga dammråttor;
Allt är för er!
Kärlek/ Mamma B

2 kommentarer:

  1. Vännen... du är inte ensam!
    Vi är många virriga och något rubbade... det är inte bara du. HAHAHA!
    Men ändå... tack för en fantastisk blogg och jag är överlycklig att ha någon sida att känna igen mig på. Så tack för din sida!
    Kramisar! /Chatrine

    SvaraRadera
  2. Du är definitivt inte ensam! Du skulle se det kaos som blir när två ungdomar flyttat hem medförande x antal flyttkartonger och klädpåsar, samtidigt som högen med tvätt vuxit sig till K2:s storlek och det enda jag tänker på är att : snart är det sommarlov så jag får börja röja!

    Agneta

    SvaraRadera