torsdag 18 november 2010

Dagens fråga

Är man en misslyckad mor om ens barn skriker och gråter så fort man skall hämta på förskolan, eller har man bara en fantastiskt bra förskola?

(Extrafrågan, om man känner att man har tid att svara;
Är det någon mening med att ha en Blogg fastän man inte har någon aning om någon följer den?
Och är inte fenomenet "Blogg" fantastiskt märkligt egentligen?! Här sitter jag och ventilerar, om vaddå, för vemdå?
Hahaha, snacka om narcissism! Men jag bjuder på den å Jantelagens vägnar!)

Puss o kram/M

4 kommentarer:

  1. JAAAAG Följer din blogg!!! Självklart! Btw fick du mitt sms igår?
    Kram till hela bejkonfamiljen :)

    SvaraRadera
  2. Mmm! Tack! Du var den enda som kom ihåg!<3

    SvaraRadera
  3. Lugn Maria. Det finns de som läser din Blogg. Jag gör det. Fint att du bjuder lite på ditt liv.

    Kram
    Angelika

    SvaraRadera
  4. 1. Du måste ha en fantastiskt bra förskola! (Know the feeling)
    2. Jättekul att du vill dela med dig av vad som händer i ditt liv!
    3. Jag ser fram emot februari! Syns!

    KRAM!

    SvaraRadera