söndag 8 maj 2011

Mittinattenstund.

Att vakna, påklädd, lite dregglig och stel klockan halv ett på natten och inse att man somnat mitt i natttningen är ju inte världens höjdare.
Att sedan inse att man dessutom måste släpa sig "iväg" till sitt jobb och sätta deg och köra disk är rena rama bottennappet i just det läget.

Men, en och en halv timme senare, är humöret på topp igen. En alldeles egen "mittinattenstund" är ganska magisk.

Just nu är det bara jag och datorn vakna här.
Min "datorstund" brukar annars sammanfalla med tandborstningen, ni vet; nytta och nöje, nytta och nöje!

Nu skall jag vara ännu nyttigare och försöka få några timmar sömn till i kroppen innan morgondagen gryr.

Nytti pytt och god nytt på er!

1 kommentar:

  1. När vaknade du sen??? Mig skulle de inte kunna väcka ens med kittel under fötterna... KRAM!/Chatrine

    SvaraRadera