fredag 3 december 2010

Att blogga eller inte blogga?

Jag vet inte, jag har liksom funderat på detta med en blogg rätt länge.
En av mina fina vänner bloggar, hon gör det så innibänken bra, och jag har liksom inte känt mig mogen att nå upp till den nivån.
Nu bara gjorde jag det ändå, tillslut, utan att tänka så mycket för en gångs skull. Men det är spännande, det är, som jag nämnt förut ett märkligt fenomen; "att blogga". Jag sitter här och pillar mig i naveln och vill ju att ni skall läsa det jag skriver, vill ju berätta, samtidigt som jag är väl medveten om att jag inte släpper in ordentligt, jag lägger inte ens in en massa fina bilder, som ju skulle göra det hela roligare.
Jag känner fortfarande på vart gränsen mellan privat och offentligt går. Min gräns. Min familjs gräns!

Min vision är ändå att få komma nära er, så nära man kan komma i ett sådant här forum och dela den här knasiga fasen av mitt liv med er, lite vardag, lite tankar.
Men, det allra djupaste och mest privata, vill jag se er i ögonen när jag säger!

Tack för att ni lyssnar!
Kärlek!
/Mamma B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar