måndag 13 december 2010

Och ni då?!

För er som följer-tongen här på mitt eget pillamiginavelnforum, så kommer en liten uppdatering på nuårslöftena:

Jag har skrattat mer. Både åt mig själv och andra. Jag försöker dessutom dela med mig av skrattet eftersom det är så sunt och helande, men Herr Hejkon är svårflörtad, han har inte samma geniala humor som jag helt enkelt!

Herr Hejkon är svårflirtad (underbar originalstavning när den är som bäst (och mest ologisk)) även på andra områden. Men jag har försökt älska mina vänner lite mer, vet inte om ni har känt det? Eventuellt flyger det runt en massa förirrad förvirrad kärlek ute i kosmos. Den är i sådant fall till er!

När det gäller rödvinet har jag ju slaskat på åtminstone två gånger, eller ja jag har förstås inte druckit upp varje gång, så egentligen blir kanske bara ett halvt glas. Men slår man ihop dem blir det ju ett helt! Och med den takten kanske jag snart är uppe i två glas vin per helg innan jul! ;)

Jag har sannerligen varit mer i min kropp, och tappat ett kilo av bara farten!

Och när det gäller att våga, har jag varit väldigt duktig, men resultatet av det kanske låter sig dröja...

Ja inte dåligt pinkat! Och ni då, mina fina. Hur går det för er? Vad har ni för löften till er själva?! Får man dela dem?

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Jag hejar på dig! Kärlek <3
    //Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej Mamma Bejkon!

    Nu har jag hittat hit! Bra jobbat med nuårslöftena! Det verkar vara helande att kanalisera sina tankar i ett sånt här forum oxå!? :)

    Ja jag lyckades iaf ta mig till bikramyoga ("bastu-yoga") igår, det var ett av mina nuårslöften!
    Annars är det nog mer löften av anti-slaget... Det här skrev jag ner på en lapp för mig själv för en tid sedan:
    - Jag ska börja äta först av alla
    - Jag ska sluta gå med på träningsrundor när vi är någon annanstans (mannens vill säga)

    Jag tror faktiskt att lite mer egoism inte är till skada för en själv...

    Stor kram till dig!
    /Kerstin

    SvaraRadera