tisdag 28 december 2010

Statistik

Helloj all joo international readers!
Känner en viss press på mig att vara mer internationell. Har nämligen upptäckt en himlans rolig statistiksida som skvallrar om läsare både här och där.
Hello Ammerka and Australien, y hola Chile! Hei, hei Norge!

Vad man säger i Kroatien och Singapore, vete gudarna och det kan ju vara felnavigerare också, vad vet jag.
Sist men inte minst får jag väl skämmas lite över att jag bara "misstänker" att man säger moi i Finland, jag är ju trots allt gift med en "äkta" finne. ;)

I övrigt är statistik mest en onödig stressfaktor, både för att det såklart blir prestige i det men också för att jag som är den mest nyfikna människan i universum och håller på att undra ihjäl mig vilka ni är!!!

2 kommentarer:

  1. Jag tittar in här då och då! Roligt att höra hur ni har det.
    Kram Kram Maria O

    SvaraRadera
  2. Hej Maria! Kul att du är här! Har tänkt intensivt på er idag och kan nog nästan hota med ett besök i sommar (om ni inte flyr fältet... ;))!
    Hoppas att allt är bra med er!
    Kram M

    SvaraRadera