tisdag 21 december 2010

Ja men orka!


Ibland orkar man bara inte. Det kan ju vara precis vad som helst. Man bara orkar inte.
I söndags orkade jag inte skotta mig ner till tvättstugan för att kunna tvätta. Nu är det skottat men nu orkar jag inte tvätta.
I går orkade jag inte ta mig ut soffan och göra något vettigt. Nu skulle jag nog orka ta mig ur soffan, men mest bara för att gå och sova. Det är knappt så jag orkar skriva, men har man lovat så har man!

Det är en väldans tur att man faktiskt också orkar stundtals, för, idag har jag ändå orkat fotografera med min alla godaste vän.
Det var inte bara hon som var god kan jag lova. Modeller för fotandet var nämligen ett stort gäng smarriga kakor och bullar. Nu skall fotona fixas med och sedan är det äntligen dags att släppa hemsidan.
Allra välkomnast då!
Eder /Bullmamma bejkon

Ps: Nu börjar det sannerligen vara "doppigadagar" hörrni! Dan före, dan före, dan före dopparedagen!!! Ds.

1 kommentar:

  1. oj, oj, oj vad GOTT det ser ut!!!
    VI kommer nu!:)

    SvaraRadera