måndag 6 december 2010

Tack!

Idag fick jag ett telefonsamtal.
Det var en vän (för jag hoppas jag får kalla dig så?!).
Hon ringde för att hon blev glad över det jag skriver här.
Jag blev glad över att hon blev glad.

Det var så stort, för om så bara en endaste människa får ut något av det jag gör, då är det värt allt. Då har jag lyckats.
Jag vill så gärna ge något av det lilla som jag har, av mitt liv, av all den kärlek som jag har tilldelats. Det är inte så märkvärdigt och jag är egentligen mest en liten skrutt. Men jag tror att det är meningen med att vara här, att ge något tillbaka till världen och idag fick jag både ge och ta emot!
Tack Linda!

1 kommentar:

  1. ....och jag hoppades att jag var en av dina vänner! :) Det stämmer verkligen: Delad glädje, dubbel glädje!
    Kramisar från lilla mig!

    SvaraRadera