måndag 6 december 2010

Så är det.

Jag är trebarnsmamma, egen företagare på nya darrande ben, jag har ätstörningar, skitkass humor och jag är skitskraj. Men banne mig; jag lever! Halleluja, jag lever.

Ibland är det svårt att se hur det går ihop sig, livet. Hur det kan funka. Precis som med kroppen, det är ju magiskt. Det liksom bara är. Jag är här, nu, hur det nu kunde gå till. Det finns ingen återvändo (eller det kanske det finns men jag är inte intresserad)!

Jag har några inspirationskällor, det är dom som ger mig kraft. Det är mina vänner.

Mina vänner är så olika som dag och natt och som svart och vitt. Precis som jag, lika varierande och spretiga som jag. Lite Hejkon Bejkon helt enkelt. Jag har en som är cool, en som är trygg en som är för alltid, en som är rolig, en som det bara sprakar kreativitet kring och så oändligt många fler som också är, på sina sätt.

Jag är rik och lycklig och jag tror att jag faktiskt behöver er alla. Varje litet spret i mig behöver en vän att hålla i.

Kärlek!

/Mamma B

1 kommentar: