torsdag 16 december 2010

Någon som har en extra tomte i garderoben?!

Jag hade liksom tänkt när jag drog igång det här att skriva minst ett inlägg om dagen, för jag gillar själv bäst de bloggar som uppdateras flitigt.

Idag satt det hårt inne. Jag hade dessutom utlovat ett inlägg om barnen men det får vänta. Mamman är ännu tröttare idag, efter ännu en stökig natt och dessutom ensamt ansvar för barnen. Herr Bejkon är nämligen återigen iväg på ett viktigt buisnessuppdrag.

Nåväl, man kan ju alltid prata om vädret...

Nu är världen sådär vackert vintervit igen och även om jag inte uppskattar snöskottningen, så älskar jag när det snöar.
Vi får verkligen en vit jul i år, för om ni inte märkt det, står den där och flåsar bakom knuten, den där julen. Och vi har inte fixat någon tomte än. Morfar duger inte längre, han är genomskådad!
Någon som vill göra ett byte månne?!

Ps. Vi kan erbjuda ett handsytt skägg i riktigt lin, så det är ett attraktivt tomtebyte vi snackar om!!! ;) .Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar